Senaste om 24timmarswebbens framtid

Via namninsamlingen för 24timmarswebben har jag fått reda på att Dan Ericsson, statssekreterare på finansdepartementet, gett sin syn på hur arbetet med e-förvaltningen och 24timmarswebben skall leva vidare. Han skriver bland annat i ett mail till Jens Wedin (som startade namninsamlingen) att:

Ambitionen är att det reformarbete som bedrivs inom ramen för e-förvaltningen ska stärka utvecklingen i enligt med vårt åtagande i EU och kunna stödja myndigheterna i deras verksamhetsutveckling på bästa sätt.

Det låter ju betryggande, och vi får hoppas att det blir bra till slut. Jag kommer hur som helst att fortsätta jobba utifrån vägledningen.

Relaterade länkar

Liknande inlägg av mig

2 thoughts on “Senaste om 24timmarswebbens framtid

  1. Hej Björn.

    När jag kontrollerade länken, fanns det ingen länk inlagd. Var det det som var komiskt? Nu har jag lagt in den rätta länken.

Kommentera

