Mars alla inlägg samlat

En stor hög hasselnötter

En stor hög hasselnötter

Nu när mars har passerat har jag samlat ihop månadens alla inlägg. Det är för dig som kanske missat något inlägg eller helt enkelt är ny på den här bloggen om tillgänglighet på webben. Det är elva stycken sammanlagt, och berör ämnen som e-delegationen, varför du bör undvika PDFer på webben och att jag faktiskt behöver din hjälp rätt som det är.

Jag vill passa på att lyfta fram tre inlägg som jag tycker att du verkligen inte får missa.

  1. PDF. välsignelse eller otyg handlar lite om vilka svårigheter en del av dina besökare kan råka på om du publicerar din information i som PDF:er.
  2. Med verktyget NetRelations Inspector får du ett svenskt verktyg för att verkligen ge din webbplats ordentlig genomgång. Inspector pekar på brister, men också lösningar.
  3. Fråga mig vad du vill om tillgänglig webb, du kan fortfarande bli först!

Elva inlägg samlat

Relaterade inlägg

Hoppas att den här samlingen har gett dig något extra, skriv gärna en kommentar om du undrar något.

Kommentera

