Missa inte något på den här bloggen

Får det lov att vara en kopp till frukost?

Får det lov att vara en kopp till frukost?

I det här inlägget skriver jag om hur du kan kontakta mig, följa mig via olika sociala nätverk och håller dig uppdaterade med det senaste på den här bloggen om tillgänglighet på webben.

Prenumerera på bloggen

Du som har följt den här bloggen länge har säkert koll på att inläggen kommer på måndagar och torsdagar, det är för att du skall ha något under hela veckan att fundera på. För att inte missa något inlägg tycker jag att du skall prenumerera på bloggen, och det kan du göra på två sätt.

  1. Prenumerera via RSS och få de färskaste inläggen direkt till din egen RSS-läsare utan att riskera att missa något
  2. Prenumerera via mail för att få de senaste inläggen direkt till den mailadress du vill, så kan du läsa dem alla i lugn och ro senare utan att missa något. Du kan ju skriva ut mailet och läsa på bussen, i TV-soffan eller innan läggdags.

Följ mig på webben

Jag vill dessutom uppmana dig som vill, att lägga till mig som kontakt i något av alla de sociala nätverk jag är med i på webben. Kanske finns det något som passar för just dig? Följer du bloggen, och mig, på det här viset får du bättre koll på vad jag sysslar med, vad som är på gång i bloggen (gammalt som nytt) eller kanske knyter du och jag en värdefull kontakt inför framtiden. Här listar jag mina vanligaste nätverk:

  1. Följ mig via Twitter, eller prenumerera på mitt RSS-flöde från Twitter
  2. Lägg till mig på Jaiku, eller prenumerera på mitt RSS-flöde från Jaiku
  3. Om du vill ha en mer professionell och yrkesrelaterad kontakt, är lägg gärna till mig på LinkedIn

Bokmärken och länkar

Mer sporadiskt lägger jag till länkar och annan nyttig på större globala bokmärkessiter, de jag hittills använder ser du i den här listan.

Kommer du att börja följa bloggen eller mig? Eller, kommer du inte att göra det, isåfall varför? Skriv gärna en kommentar.

Kommentera

