Planerad ansiktslyftning innan sommaren

Jag vill bara passa på att tala om att jag håller på att bygga om Tillgänglighet på webben, så innan sommaren kommer det att se annorlunda ut. Jag har lite nya funderingar som jag inte vill avslöja riktigt, men jag tror att det är värt att vänta på. Det blir egen domän med WordPress i alla fall.

Uppdaterat 090517: Strul med att få wordpress.com att vidarebefordra träffar till nya domänen. Hur betalar jag för att få det att funka? Erfarenheter och tips mailas till larsbara@gmail.com, tack!

Innan sommaren får webbplatsen en ansiktslyftning

Innan sommaren får webbplatsen en ansiktslyftning

Innehållet kommer att vara samma, men du som läser kan vänta dig flera nyttiga funktioner som hjälper dig välja bra läsning.

Lite annat som är på gång

  • Trevligare stilrenare tema
  • Förslag på relaterade artiklar på artiklenivå
  • Möjlighet att dela inlägget med andra läsare
  • Utökad sökfunktion
  • FUnktion för att se vad andra läst för artiklar
  • Planerade samarbeten med andra bloggare
  • Ny avdelning: Tillgänglighet i WordPress
  • Lyssnafunktion för artiklar
  • och så vidare…

Som du ser är det en hel del bra på gång, men jag kan inte fatta hur jag skall få wordpress.com att skicka alla besökare till den nya bloggen, tydligen kan man köpa den tjänsten under uppgraderingar/domäner, men jag hittar inte hur. Hjälp!

Tack för att du tittade in, kommentera gärna mina artiklar, jag gillar sånt.

/ Lars

Kommentera

