Dags att varva ner lite

Dags att stressa av.

Dags att stressa av.

Om du är en av dem som troget har följt den här bloggen, så har du säkert märkt att det har varit full rulle här. Du har fått ett inlägg varje morgon i två veckors tid, men från och med måndag (idag) drar jag ner på takten till hur det var från början: ett inlägg måndag morgon, och ett på torsdag. Dyker det upp nått intressant så kommer det däremellan, hoppas att det funkar för dig.

Nu skriver jag också på en annan blogg

En självklar anledning är att det kostar på att skriva inlägg som jag verkligen kan stå för. I veckan blev jag dessutom skribent för WordPressbloggen WPXL.se, där kommer jag att i huvudsak skriva om bloggverktyget WordPress, inte så mycket om tillgänglighet på webben. Självklart är du välkommen att prenumerera på WPXL om du själv använder WordPress.

Det är DU som håller mig igång

Efter det här artikelmaratonloppet har jag sett tydliga skillnader i statistiken, och det är jag så klart nöjd med! Tack alla ni som bryr er om vad jag skriver, alla ni som prenumererar (omkring 20 personer i skrivande stund), och tack alla ni som orkar med mig även på Twitter (lägg gärna till mig på Twitter).

Det är för er skull jag håller på.

Kommentera och prenumerera på bloggen

Gratis uppdateringar via RSSJag vill gärna veta dina synpunkter på det här inlägget, så skriv vill en kommentar om du har tid och lust. Och om du gillade den här artikeln, glöm inte att prenumerera på mitt RSS-flöde för fler gratis artiklar, eller följ @larskarlsson på Twitter.

Kommentera

