Nu söker jag gästbloggare

Har du någon tanke om tillgänglighet på webben som du vill dela med en större(?) publik? Du får gärna skriva något på den här bloggen, jag skulle vara tacksam. Så här gör du.

Skicka ett mail till larsbara@gmail.com där du talar om vem du är och vad du vill skriva om. Du kan också skriva in en kommentar på artikeln, så kontaktar jag dig istället med mer detaljer. Det är helt ok att länka till artiklar på din egen blogg om det är relevant för ämnet.

Etiketter på bloggar.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , .

Kommentera och prenumerera på bloggen

Gratis uppdateringar via RSSJag vill gärna veta dina synpunkter på det här inlägget, så skriv en kommentar om du har tid och lust. Och om du gillade den här artikeln, glöm inte att prenumerera på mitt RSS-flöde för fler gratis artiklar, eller följ @larskarlsson på Twitter. Eller följ min blogg med bloglovin.

2 thoughts on “Nu söker jag gästbloggare

  1. Hej
    jag är väldigt intresserad av att gästblogga hos dig. Jag har jobbat med olika former av webbproduktioner i närmare 6 år och tror att jag skulle kunna har en del intressanta saker att säga.
    Kontakta mig gärna.

Kommentera

